Philips DCM5090

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DCM5090 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

suusje1965 17-09-2013
Geschreven voor: Philips DCM5090

Ik heb deze gekocht omdat de voorganger echt geweldig was en deze weer net iets beter was van geluid. Het bedieningspaneel is er op achteruit gegaan, de lampjes zijn rood en onzichtbaar. Je moet er met je neus bovenop hangen om het goed te zien. Er zit echter wel een afstandbediening bij en als je die wil gebruiken heb je er minder last van. Ik vind het bedieningsgemak belangrijk daarom bij mogelijkheden een 1. Drukt de punten wel maar ik hecht daar waarde aan.

randies2 30-09-2012
Geschreven voor: Philips DCM5090

---------Update review, 30-9-2012------------
Vervolg op mijn vorige bericht:

Van Philips heb ik een half jaar geleden netjes een nieuwe Philips DCM5090 aangeboden gekregen, nadat bij de eerste het display kapje los liet. So far so good...

Binnen een jaar tijd na de eerste aankoop, heb ik gisteren ook de tweede kunnen terugbrengen naar de winkel. Het apparaat reageerde van de ene op andere dag nergens meer op. Het display ging niet meer aan, en ook op de afstandsbediening reageerde het niet. Alleen de lamp van de cd speler bleef branden.

Mooi product (als hij het doet), maar de duurzaamheid is echt ruk.

----------1e review, 23-2-2012------------
ik heb deze dock nu een aantal maanden en vind m qua uitstraling zeer goed, hij staat stabiel op de voet en het geluid is prachtig, ook de bediening is goed te doen zonder het boekje(welke er uiteraard wel bij zit)
maar nu laat alleen de lijm los van het bovenste kapje wat de tip toetsen bedekt, dus ik moet even achter de garantie(van Beste Keus.nl)aan en zien hoe dit afloopt!! Maar ik kan m wel aanraden